3 listopada 2016

Diagnoza potencjału i potrzeb

Diagnoza potencjału i potrzeb jest  to zbiór obiektywnych informacji na temat stanu firmy. To właśnie dzięki niej gromadzimy, uzupełniamy i pogłębiamy wiedzę.

Przedmiotem naszych działań jest zbadanie i identyfikacja potrzeb i potencjału innowacyjnego, w tym określenie wyzwań i uwarunkowań, opracowanie syntezy diagnozy wraz z proponowanymi celami i kierunkami potencjalnego wsparcia. Przygotowywana diagnoza opiera się o  opracowania eksperckie, analizę i badania. Kluczowym elementem diagnozy jest  identyfikacja głównych barier i problemów w systemie tworzenia bądź wdrażania innowacji. Diagnoza koncentruje się na świadomie wyselekcjonowanych zagadnieniach i jest spójna z wynikami prac analityczno- badawczymi. Opracowana synteza wskazuje zarówno mocne jak i słabe strony.

Zakres naszych czynności obejmuję:

  • opis badanego terytorium,
  • wskazywanie potrzeb,
  • wskazywanie problemów, którym należy wyjść naprzeciw,
  • określenie obszarów z potencjałem rozwoju.

Warto przeprowadzać  diagnozę potencjału i potrzeb, gdyż dzięki niej:

  • dostrzegamy bariery,
  • oszczędzamy czas i zasoby,
  • pozyskujemy sojuszników,
  • unikamy błędów,
  • pomaga w pozyskiwania środków, grantów,
  • inspiruje, dostarcza pomysłów do działania,
  • uwiarygodnia nasze działania.

.

Udostępnij na:Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Print this pageEmail this to someone